Πάθος για Ποίηση___Ελένη Ιωάννου

Gallery
Λευκή βασίλισσα της ψυχής

Λευκή βασίλισσα της ψυχής

 

 

Είμαι η λευκή βασίλισσα της ψυχής,

με ένα κόκκινο ρόδο κρατώντας

στις άκρες των δακτύλων

περιμένω να ανοίξουν οι πύλες

να ραντίσω με το αίμα μου καρδιές παγερές.

Με το χρυσό μου στέμμα στη δεξιά παλάμη

θα στέψω τον βασιλιά που θα αναδυθεί

μέσα από το ψυχρό πλήθος σα καυτή λάβα.

Ποτισμένος με το αίμα μου,

υπνωτισμένος από το λευκό της αγνότητας,

υποταγμένος της αγάπης μου

παντοτινός αγαπημένος θα είναι αυτός

της καρδιάς μου ο εκλεκτός,

ο κλειδοκράτοράς της.

Λευκή βασίλισσα της ψυχής___Ελένη Ιωάννου

Σχολιάστε

